Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Regulamin

Regulamin

REGULAMIN
SKLEPU INTERNETOWEGO AJAWE.PL


1. Postanowienia ogólne.

1.1. Sklep internetowy dostępny pod adresem www.ajawe.pl prowadzony jest przez firmę AJAWE ANDRZEJ WEIDEMANN z siedzibą w Solcu Kujawskim (86-050) ul. Strumykowa 2, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 9671052974 , REGON 340466991, adres poczty elektronicznej ajawe@ajawe.pl, adres do doręczeń: ul. Strumykowa 2, 86-050 Solec Kujawski, tel. +48661021610

1.2. Do korzystania ze sklepu internetowego AJAWE.PL niezbędne jest:
  • komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu;
  • posiadanie adresu e-mail;
  • przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 38.0 lub wyższej, Internet Explorer w wersji 11.0 lub wyższej, Google Chrome w wersji 47.0 lub wyższej lub inna przeglądarka internetowa o standardzie odpowiadającym wymienionym;
  • włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.

1.3. Sklep prowadzi sprzedaż wyłącznie w systemie wysyłkowym.

1.4. Definicje:
  • Sklep - sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym www.ajawe.pl
  • Sprzedawca - AJAWE ANDRZEJ WEIDEMANN, ul. Strumykowa 2, 86-050 Solec Kujawski, NIP 9671052974, Regon 340466991
  • Klient – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która zawarła lub zamierza zawrzeć umowę sprzedaży ze sprzedawcą
  • Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny na stronie www.ajawe.pl umożliwiający złożenie zamówienia poprzez dodanie produktów do elektronicznego koszyka i określenie sposobu dostawy i płatności
  • Dzień roboczy - jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy 

1.5.  Administratorem  danych  osobowych  przetwarzanych  w  Sklepie jest Sprzedawca. Cel przetwarzania danych osobowych, ich zakres a także prawa osób, których te dane dotyczą zostały określone w zakładce "Polityka prywatności".

1.6. Sklep wykorzystuje pliki "cookies". Szczegóły działania plików "cookies" w naszym sklepie opisane są w zakładce "Informacje o cookie".


2. Ceny i składanie zamówień.

2.1. Ceny zamieszczane przy oferowanych przez sklep produktach zawierają podatek VAT i podane są w złotych polskich.

2.2. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki oraz kosztów płatności, które mogą dodatkowo zwiększać wartość zamówienia.

2.3. Zamówienia przyjmowane są przez obsługę sklepu za pośrednictwem formularza zamówienia dostępnego na stronie sklepu.

2.4. Zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.

2.5. Warunkiem prawidłowej realizacji złożonego poprzez sklep internetowy zamówienia jest właściwe wypełnienie formularza zamówienia oraz podanie niezbędnych danych do realizacji zamówienia.

2.6. Potwierdzenie otrzymania zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie Klientowi stosownej wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta w trakcie składania zamówienia. 

2.7. W przypadku płatności przelewem na rachunek sprzedawcy, termin realizacji zamówienia rozpoczyna się w momencie uznania wpływu z tytułu należności za zamówienie na koncie sprzedawcy.

2.8. W przypadku płatności za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl, termin realizacji zamówienia rozpoczyna się w momencie uzyskania potwierdzenie od serwisu Przelewy24.pl o uiszczeniu przez Klienta opłaty za zamówienie

2.9. Wybierając płatność "za pobraniem", termin realizacji zamówienia rozpoczyna się w momencie potwierdzenia zamówienia.


3. Koszty i termin wysyłki.

3.1. Zamówione towary są wysyłane pod adres wskazany w formularzu zamówienia. Sklep ma obowiązek poinformowania Klienta o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia lub utrudnia realizację zamówienia i dokonanie wysyłki lub może wpłynąć na jej opóźnienie.

3.2. Zamówione towary wysyłane są do Klienta zgodnie z terminem podanym w sklepie internetowym przy każdym produkcie. W przypadku zamówienia produktów o różnych terminach wysyłki, terminem wysyłki dla przesyłki staje się najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 14 dni roboczych.

3.3. Koszty przesyłki pokrywa nabywca towarów. Wysokość kosztów wysyłki jest uzależniona od zakupionego towaru, wybranego sposobu dostawy zakupionych towarów oraz wybranego sposobu płatności. Klient może się zapoznać z cennikiem kosztów dostawy na stronie koszyka sklepu - po dodaniu wybranych towarów do koszyka. Na podanej stronie sklep wyświetli dostępne formy i koszty wysyłek dla towarów znajdujących się w koszyku Klienta.

3.4. Przy określonej wartości dodanych do koszyka towarów sklep może pokryć koszt przesyłki zakupionych towarów. W przypadku, gdy sklep pokrywa koszt wysyłki zakupionego towaru, od obsługi sklepu zależy jakim transportem towar zostanie dostarczony do Klienta. Klient ma możliwość skorzystania z innej, odpłatnej formy transportu.


4. Płatności.

4.1. Każda transakcja potwierdzana jest paragonem lub fakturą VAT.

4.2. Sklep udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności:
  • płatność za pobraniem (należność pobiera kurier dostarczający przesyłkę).
  • płatność przelewem na rachunek bankowy sprzedawcy  (nr rachunku 29 1140 2004 0000 3702 5357 6510 mBank SA)
  • płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl
Serwis Przelewy24.pl prowadzi Dialcom24 Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul. Kanclerska 15; 60-327 Poznań) wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000306513, akta rejestrowe przechowywane przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, NIP: 7811733852. 

4.3. Po wybraniu sposobu płatności innego niż za pobraniem opłatę należy wnieść w całości w ciągu 5 dni roboczych od momentu przyjęcia przez sklep zamówienia. Po upływie tego terminu nieopłacone zamówienie zostaje anulowane.


5. Reklamacje.

5.1. 
Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty zakupu towaru.

5.2. Reklamacje można zgłaszać w formie elektronicznej na adres ajawe@ajawe.pl, lub pisemnie na adres AJAWe Andrzej Weidemann ul.Strumykowa 2, 86-050 Solec Kujawski

5.3. Do reklamacji należy dołączyć dowód zakupu.

5.4. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni kalendarzowych od jej złożenia. Jeśli sprzedawca nie ustosunkuje się w tym terminie do reklamacji, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną.

5.5. W przypadku reklamacji koszt odesłania i wysłania towaru ponosi sprzedawca towaru.

5.6. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas "za pobraniem".

5.7. Zaleca się dołączyć do odsyłanego z powodu reklamacji towaru wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji. Formularz można pobrać z zakładki "Formularze do pobrania" na stronie sklepu.


6. Zwrot towarów.

6.1. Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

6.2. Prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Klientowi będącemu Konsumentem w rozumieniu zapisów prawa polskiego. Prawo zwrotu nie przysługuje podmiotom prawnym i osobom prowadzącym działalność gospodarczą, jeżeli produkt został zakupiony na potrzeby firmy (osoby prawnej, działalności gospodarczej).

6.3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać wysłane w formie elektronicznej na adres ajawe@ajawe.pl lub pisemnie na adres AJAWe Andrzej Weidemann, ul. Strumykowa 2, 86-050 Solec Kujawski.

6.4.  Oświadczenie można złożyć na formularzu, który stanowi załącznik do ustawy prawa konsumenckiego, na formularzu odstąpienia od umowy dostępnym w zakładce "Formularze do pobrania" na stronie sklepu lub w innej formie zgodnej z prawem konsumenckim.

6.5. Do zwrotu należy dołączyć dowód zakupu.

6.6. Koszt zwrotu towaru pokrywa kupujący (podstawa prawna: ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.).

6.7. Sklep zwraca Klientowi dokonane przez niego płatności przy zakupie towaru, w tym koszt dostawy.

6.8. Jeżeli Klient przy zakupie towaru wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w sklepie, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Zwrócony zostanie najtańszy koszt dostawy oferowany przez sklep dla zakupionych towarów.

6.9. Sklep dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył kupujący, z wyjątkiem przesyłki pobraniowej w przypadku której zwrot jest realizowany przelewem.

6.10. Klient ma obowiązek zwrócić towary niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towarów przed jego upływem. Towar należy odesłać na adres: AJAWe Andrzej Weidemann, ul. Strumykowa 2, 86-050 Solec Kujawski.

6.11. Zwrot płatności otrzymanych od Konsumenta zostanie wykonany po otrzymaniu przesyłki i pozytywnej weryfikacji, że spełnia podstawę prawną ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.

6.12. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas "za pobraniem".


7. Postanowienia końcowe.

7.1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.

7.2..Regulamin obowiązuje od dnia 25.02.2018

 
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl