Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Reklamacje

Reklamacje

1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty zakupu towaru.

2. Reklamacje można zgłaszać:
  • w formie elektronicznej na adres:    ajawe@ajawe.pl
  • pisemnie na adres:    AJAWe Andrzej Weidemann, ul.Strumykowa 2, 86-050 Solec Kujawski
3. Do reklamacji należy dołączyć dowód zakupu.

4. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni kalendarzowych od jej złożenia. Jeśli sprzedawca nie ustosunkuje się w tym terminie do reklamacji, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną.

5. W przypadku reklamacji koszt odesłania i wysłania towaru ponosi sprzedawca towaru.

6. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas "za pobraniem".

7. Zaleca się dołączyć do odsyłanego z powodu reklamacji towaru wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji. Formularz można pobrać z zakładki "Formularze do pobrania" na stronie sklepu.

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl